OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tato internetová stránka www.kaaraven.cz je provozována společností KaaraVen s.r.o. Přístup na tuto internetovou stránku podléhá níže uvedeným smluvním podmínkám pro používání. Případně si také přečtěte Zásady společnosti KaaraVen s.r.o. na ochranu soukromí na internetu.

Všeobecné podmínky

KaaraVen s.r.o. vyvíjí maximální úsilí při zajišťování přesnosti informací uvedených na této internetové stránce.
Společnost KaaraVen s.r.o. ve spolupráci se sítí autorizovaných partnerů Crawler, do které náleží také společnost KaaraVen s.r.o., neustále vyhledává způsoby, jak vylepšit technické parametry, design a výrobu svých produktů  a proto jsou prováděny neustálé změny. Jelikož je vyvíjena maximální snaha produkovat průběžně co nejmodernější výrobky a specifikace, tato internetová stránka nesmí a nemůže být považována za naprosto spolehlivého průvodce aktuálními produkty a službami společnosti KaaraVen s.r.o., ani nesmí být brána za nabídku k prodeji jakéhokoliv konkrétního produktu z nabídky společnosti KaaraVen s.r.o.. KaaraVen s.r.o. stejně jako jiní dealeři nejsou obchodní zástupci společnosti Crawler a nezavazuje společnost Crawler žádnými výslovnými ani implicitními závazky nebo ujištěními.
Jakékoliv odkazy na této internetové stránce týkající se rychlosti nebo výkonu nesmí být brány jako podnět nebo doporučení k nebezpečné jízdě nebo k jízdě rychlostmi překračujícími povolený limit.


Soudní pravomoc

Tyto Smluvní podmínky budou řízeny a vykládány podle zákonů České republiky. Vzniklé spory budou spadat výhradně do jurisdikce soudů České republiky.
Pokud by bylo stanoveno, že některá z těchto podmínek je nezákonná, neplatná nebo jinak nevynutitelná kvůli zákonům kterékoliv země nebo státu, ve které mají tyto podmínky platit, taková podmínka bude oddělena a vypuštěna z daného bodu. Všechny ostatní podmínky používání a Smluvní podmínky zůstanou plně platné a budou i nadále závazné a vynutitelné.
Vznikne-li mezi prodávajícím/opravcem a zákazníkem - spotřebitelem spor při nabízení prodeje vozidel, náhradních dílů, příslušenství, servisních služeb, a nebo spor z takového prodeje zboží či dodávky těchto služeb, pak je dotčený zákazník oprávněn obrátit se v rámci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů na Českou obchodní inspekci (adr.coi.cz) Štěpánská 15, Praha 2, jako na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Veškeré podrobnosti k možnosti mimosoudního řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Pro řešení sporů z případně zprostředkovávaných finančních produktů třetích stran je k mimosoudnímu řešení možné se obracet na finančního arbitra (www.finarbitr.cz, Legerova 1581/69, 110 00, Praha 1), který je mimo jiné oprávněn rozhodovat takové spory.

Společnost KaaraVen s.r.o. si vyhrazuje právo kdykoliv změnit kterékoliv ze svých smluvních podmínek zveřejněním změn online.
Pokud nesouhlasíte s těmito podmínkami v plném rozsahu, musíte tuto internetovou stránku okamžitě přestat používat.


Ochranné známky

Všechna loga, označující KaaraVen / Crawler jsou chráněné obchodní značky společnosti KaaraVen / Crawler . Všechny obchodní známky, produkty, služby a názvy společností třetích stran uvedené na této internetové stránce jsou ochrannými známkami, servisními známkami a obchodními názvy jejich příslušných majitelů. Společnost KaaraVen s.r.o. neposkytuje povolení k jejich používání jinou osobou než majitelem. Jakékoliv takové použití může způsobit porušení práv majitele či držitele příslušných práv.



1. Chcete-li zaregistrovat své přívěsy ve Španělsku, musím zřejmě projít postupem schvalování typu, i když má eu certifikát shody. Proč?

Cílem eu schvalování typu je zajistit, aby přívěsy a karavany splňovaly požadavky EU na technickou bezpečnost. Váš přívěs nebo karavan má platný certifikát shody EU, znamená to, že prototyp vašeho přívěsu (nebo karavanu) již byl zkontrolován příslušným orgánem v zemi, která udělila schválení typu. Španělské orgány proto nemohou uložit dodatečné schválení typu ani požadovat dodatečnou technickou dokumentaci pro účely registrace nebo uvedení do provozu. Mohly by však vyžadovat technickou kontrolu, aby se zajistilo, že přívěs (nebo karavan) nebyl po dodání změněn.

Zdroj: https://europa.eu/youreurope/citizens/vehicles/registration/formalities/faq/index_en.html

2. Jak si zaregistruji karavan?

Proces registrace se může v jednotlivých zemích lišit, takže musí být zkontrolován místními úřady. Obecně platí;

Naše karavany mají certifikát schválení typu O2 od schválených úřadů pro Evropu. Než se zavážete ke koupi některého z našich karavanů, požádejte o tento certifikát.

Vyvíjíme také nové typy, které budou zařazeny do třídy O1, která bude pod limitem 750 kg. Tento typ přívěsu karavany nepotřebují samostatnou registraci, stačí zobrazit vaše tažné vozidlo poznávací značku na zadní straně karavanu.

Pro karavany schválené typem O2 nad 750 kg, abyste si zaregistrovali karavan, budete muset předložit tento certifikát schválení typu registračním úřadům vaší země. V závislosti na místních právních předpisech mohou vyžadovat kontrolu, požádat o další certifikace, jako je pojištění.

Například v Německu provádějí kontroly způsobilosti silnic soukromé organizace jako TÜV & DEKRA v nařízených garážích. Dělají vaše auto projít "Hauptuntersuchung" (HU) & "Abgasuntersuchung" (AU).

Jakmile se zaregistrujete karavan, můžete použít karavany novou poznávací značku a jet dál!

Prosím, nezapomeňte zkontrolovat typ licence, aby zjistili, zda máte nárok na tažení karavanu přívěsu. V této stránce si můžete prohlédnout nejčastější dotazy k tomuto tématu.

3. Mohu odtáhnout přívěs se svou aktuální licencí?

Pokud jste složili zkoušku jízdy autem dne 1. Nebo táhnout přívěs nad 750 kg MAM tak dlouho, dokud kombinovaná MAM přívěsu a tažného vozidla není větší než 3500 kg. Další podrobnosti naleznete na

níže uvedených odkazech: https://www.gov.uk/towing-rules/y/car-or-light-vehicle

4. Jak zjistím tažnou kapacitu svého vozidla (tj. co může táhnout)?
Měli byste se podívat do návodu k obsluze nebo se obraťte na původního výrobce (nebo autorizovaného distributora) pro toto číslo. Obecně platí, že VIN deska v autě ukazuje maximum, které můžete táhnout (B-A). Vezměte prosím na vědomí, že každé vozidlo je jiné a jeho celková hrubá tažná kapacita bude záviset na tom, zda je tažený přívěs brzděn nebo odbroušen. Jedná se o maximální hmotnosti, které vaše vozidlo může táhnout. Pokud to překročíte, porušujete zákon.

5. Potřebuji 4x4 / pohon všech kol (FWD) vytáhnout přívěs?
Ne. Pohon dvou kol je v pořádku za předpokladu, že hmotnost naloženého přívěsu nepřesáhne tažnou kapacitu vašeho vozidla (tj. kolik může táhnout).

Obecně platí, že k tažení offroadových přívěsů potřebujete terénní vozidlo, pokud jej budete používat v offroadových podmínkách. Terénní vozidlo má speciální převodovku/ motor / odpružení. Hmotnostní není žádný velký problém, protože naše výrobky jsou lehké ve srovnání s konkurencí.

6. Musí být podle zákona přívěs pokovený (na podvozku)?
Všechny nové lehké přívěsy prodávané po 29.10.2012 musí být legálně pokovené. Viz níže nejčastější dotazy týkající se montáže registrační značky.

7. Musím si nechat otestovat silniční vozidlo?
Pouze přívěsy nad 3500 kg musí být testovány na technické prohlídce. Podle zákona o silničním provozu však musí být přívěsy udržovány v provozu na pozemních komunikacích po celou dobu použití na veřejném místě.

8. Mohu jej použít mimo kemp?

Záleží na pravidlech specifických pro jednotlivé země. Zkontrolujte prosím předpisy vaší země pro kempování nebo karavany.

9. Kupuji přívěs, co potřebuji vědět?
října 2012 musí být všechna nová přípojná vozidla schválena jako typ a musí být držitelem certifikátu shody. To znamená, že přívěs splňuje evropskou normu bezpečnosti a kvality. Naše karavany jsou schváleny jako typ a mají prohlášení o shodě.

10. Jsou zpětná světla povinná na přípojných vozidlech?
Viz předpis UN-ECE č. 48, zpětná světla jsou povinná u přípojných vozidel kategorie O2, O3 a O4 (nad 750 kg), ale jsou volitelná u přívěsů kategorie O1 (750 kg nebo méně). Zpětná světla jsou povinná na všech nových přípojných vozidlech vyrobených od 29/10/2012

11. Kde mohu nechat svůj crawler opravit?

Dohodli jsme se se servisními centry, kde máme distributora / servisní centrum. Seznam je k dispozici na webových stránkách https://www.crawler.global nebo https://www.crawlereurope.com. Například v Austrálii jsme se dohodli se servisními centry ve státech QLD a NSW. Prosím, kontaktujte nás z části Kontaktujte nás a domluvte si schůzku předem. Tyto čerpací stanice jsou vybaveny tak, aby se postaraly o všechny vaše náhradní díly, údržbu, instalaci a náhradní potřeby.

12. Mohu se osprchovat/používat toaletu?

V TRC 458, OTAG 600 a TRC 735 máme uvnitř toaletu / sprchu. Jsou přístupné zevnitř i zvenčí. Můžete mít externí WC / kuchyň / sprcha jako možnost ve většině modelů

V jiných modelech máme externí wc a sprchový kout. Toaleta je kazeta typu přenosné. Sprcha využívá nádrž na vodu karavanu a vodní čerpadlo. Můžete mít nainstalovaný systém teplé vody.

Táborníci obvykle dávají přednost tomu, aby venku byla kuchyň / toaleta / sprcha, aby se zabránilo zápachu / nečistotám atd.

13. Jak dlouho trvá nastavení?

TRC 458 je velmi rychlé nastavení. 270 stan: 3 minuty. První lůžko a stůl: 2 minuty. Druhá střešní postel nebo vyskakovací střecha: 1 min.

TRC 735 se rychle nastavuje. Boční otevírací markýza: 3 minuty. Palandy 2 minuty. Vzduchové odpružení / nižší: 2 minuty nahoru 2 minuty dolů.

CMP190 a 240. 270 markýzy: 4mins. Zadní sprcha / toaleta: 2 minuty. Boční otvor pro lůžko, umístění matrace a prodloužení vyskakovací střechy, pokud nemáte zavazadla uvnitř: 2 minuty. Kuchyňský kout včetně připojení na LPG: 2 minuty.

14. Má brzdový systém?

Ano, všechny naše přívěsy mají brzdy a couvání. Automaticky brzdí, když tažné vozidlo brzdí.

15. Má topný systém?

Ano, všechny naše modely mají topné systémy pro vodu i vzduch. Pouze CMP jednotky nemají ohřev vody, ale můžeme nabídnout 3rd party přenosné LPG na ohřívače vody.

16. Můžete si dát klimatizaci?

Ano, klimatizační jednotky můžeme aplikovat na všechny modely. Obecně platí, že klimatizace není potřeba, protože táborníci obvykle používají vnitřní prostor ke spánku v noci a na hoře. Takže podmínky jsou obvykle chladné. Topení je potřeba.

17. Můžeme dát ventilátor / ventilátor?

Ano, v případě potřeby můžeme použít ventilátory/ ventilátory.

18. Je tam černá voda, šedá voda?

Ano, pro TRC 458, TRC 735 a OTAG 600 máme šedé/černé vodní kolektory. Pro CMP* máme kazetovou toaletu, která má vlastní nádrž.

19. Jaká je kapacita vody?

Zkontrolujte katalogy nebo webové stránky.

20. Odkud je tato značka?

Jeho vyrobené v Turecku a non-Crawler položky se používají z vrcholu řady značek.

21. Jaká je výška? Mohu jej bezpečně používat v městských podmínkách?

Ano, naše výrobky jsou navrženy pro použití v každém možném stavu. Městské parky / silnice vyžadují kompaktní jednotky. Podrobnosti naleznete na webových stránkách/v katalozích.

22. Jaká je hmotnost? Je to moc těžké?

Jeho velmi lehký, to je naše konkurenční výhoda, protože používá ALU.

23. Můžete udělat CMP * jednotky pro mé auto?

Můžeme to udělat, pokud získáme podrobné měření nebo 3D výkresy podvozku, když je odstraněna čtená ložná plocha / krabice. Můžete vidět aktuální seznam vozidel, které můžeme použít bez měření nebo 3D výkresů. Jedním ze způsobů, jak získat požadovaná data, je mít vozidlo ve výrobě po dobu 1 dne nebo alternativní metodou je najít spolehlivé 3D výkresy nebo provést 3D skeny podvozku.

2008+ Mitsubishi L200

2008+ Toyota Hilux

2011+ Volkswagen Amarok

2012+ Ford Ranger

2015+ Nissan Navara

2016+ Mercedes třídy X

2002+ Isuzu Dmax

75 78 79 Toyota Land Cruiser

Land Rover Defender Model 110 / 130

24. Jaká jsou opatření lůžek?

Zkontrolujte webové stránky / katalogy. Postele jsou navrženy tak, aby vyhovovaly běžným dospělým.

25. Můžeme vyměnit ledničku? Můžeme mít velkou ledničku?

Ano, některé jsou k dispozici lednička.

26. Jaká je doba trvání baterie pro běžné použití?

Normální použití znamená světla, vodní čerpadlo, USB nabíjecí porty, atd. V tomto případě, pokud je baterie 90A standardní baterie, může vám trvat 2-3 dny. İf vaše lednice funguje těžce to může jít po dobu 1-2 dnů. Solární panel podporuje baterii. U CMP se autobaterie podporuje i při zapnutém vozidle. Baterii můžete také nabíjet externím 220V STŘÍDAVÝM proudem.

27. Má izolaci? Jak je izolace?

Ano, máme velmi speciální vojenský-grade tvrdé keramické-založené, spray izolační systém standard ve všech modelech. Náš keramický stříkací izolační systém zcela utěsňuje kabinu. Nemá žádné dutiny nebo otvory pro průchod vzduchu.

28. Má stojan na jízdní kola? Kolik jízdních kol mohu unést?

Ano, až 2.

29. Může člověk cestovat uvnitř?

Ne, není to bezpečné.

30. Mohu projít kabinou zezadu?

Ne, to není bezpečné, a může být provedeno pouze vlastní.

31. Mohu namontovat vynálezce? Má to vynálezce?

Ano. Standardní modely nemají.

32. Můžete namontovat okno na střechu?

Ano, v závislosti na příplatcích platbách můžeme přizpůsobit, ale čas realizace se také odpovídajícím způsobem zvyšuje. Neusířujeme přizpůsobení.

33. Jaká je záruka?

Obvykle můžeme dát záruku až 10 let na tělo proti korozi. Další záruku lze projednat individuálně. Náhradní díly a servis se provádí na naší čerpací stanici.

34. Proč se jedná o kov (ALU)?

Zejména kov ALU má mnoho výhod oproti kompozitním/dřevěným/plastovým/bílým karavanům. Stručně řečeno; flexibilita, nízká hmotnost, trvanlivost, snadnost opravy atd.

35. Máte nemrznoucí systémy?

Ano, lze jej použít na vyžádání jako možnost.

36. Mohu po instalaci CMP vrátit auto k originálu?

Ano, je zcela reverzibilní, protože neřežeme/ neupravujeme/neaplikujeme svařování žádné části vozidla. Potřebujete však čerpací stanici, která má kvalifikovaný personál a střešní jeřábový systém nebo vysokozdvižný vozík s možností zvedání.

37. Je tkanina stanu voděodolná?

Ano, ale pro silný déšť, to může spadnout trochu vody. Musíte také zajistit markýzu nebo zcela odstranit v případě silných bouří / větru.

38. Jsou vaše výrobky hořlavé?

ALU není snadno hořlavý materiál. Ale jiné tkaniny a matrace jsou samozřejmě hořlavé.